joi, 30 octombrie 2008

... lucruri marunte ....

Dupa ceva vreme, m-am intors. Nu am reusit sa fac ceea ce mi-am propus. Zilele sunt aglomerate, si noptile sunt agitate. Probabil o sa scriu mai rar din aceasta cauza... nu prea ma mai simt in stare. Si nu pentru ca nu am nimik de spus.. ci pentru ca e prea mult cateodata . Incerc sa pretuiesc fiecare lucru marunt p care il am, dar unele lucruri sunt coplesitoare daca te gandesti un pic.
Majoritatea oamenilor nu stiu sa pretuiasca ce au, si asta face din lume un loc rece si singuratic. Si totushi mai exista un pic de speranta pentru noi. Fiecare zambet, fiecare raset.. fiecare gand bun lumineaza si incalzeste spatiul ce te inconjoara.De aceea.. daca ai o persoana draga aproape.. fie ea parinte, prieten, coleg, sora sau frate, sau orice ar fi .. nu ezita sa ii arunci un zambet.. poate insemna mult pentru cel vizat. Si o sa te simti si tu mai bine. Ai incredere in tine, un zambet poate skimba multe. :)

Sa revenim la povestea noastra. Ultima data cand am mai scris ceva a fost acum 3 saptamani.. trebuia sa mai umplu cateva pagini cu ce mi s-a mai intamplat sau cum m-am mai simtit.. si totusi.. nu am facut-o. Nu ma intrebati de ce.. nu stiu..
Pot face o mica sinteza totusi. Au trecut 3 saptamani de la ultimul articol... in momentul acela imi era dor de casa, ma acomodam inca cu tot ce tine de viatza departe de casa. 3 saptamani.. multe s-au intamplat in 3 saptamani.. pentru mine au contat mai mult decat ar intelege cineva care nu ma cunoaste.
Primele 3 saptamani au fost foarte plictisitoare aici in bucuresti. Nu aveam ce face, eram obisnuit cu viatza de acasa, cu rutina zilnica. Nu aveam chef de altceva, si imi era teama sa incerc lucruri noi, eram nesigur... dar asta a trecut... mi-am cunoscut colegii.. majoritatea sunt super...
Intr-un final am gasit chiar si un parc care imi oferea exact ceea ce aveam nevoie. Copaci, liniste, galagie, siguranta, incertitudine.. Si inca un lucru important pentru minte.. avea si un teren de baschet unde am dat de prieteni ai unor prieteni de-ai mei. Am facut miscare, m-am distrat cum o faceam acasa, m-am eliberat... poate parea ciudat dar e un mod de exprimare, unii o fac prin desen, altii prin muzica, alti prin fotografii, iar eu.. daca ma cunoasteti... deja v-atzi dat seama de ce vorbesc... orice hobby, orice placere poate devenii arta in mana cui trebuie...
Deja o dau in sentimente.. :)) si incepe sa imi placa..
Am mers de cateva ori pe acolo, am mai facut miscare, mi-am facut prieteni noi..
Pe urma, m-am plimbat prin Bucuresti sambata si duminca urmatoare, adica acum 2 saptamani.. Gil mi-a facut o surpriza foarte placuta si a venit la sora lui sa o vada, si am cam stat tot weekendu.. adik vineri si sambata parca.. nu mai tin minte exact.. cert e ca m-am distrat foarte mult.. pe urma alta saptamana de scoala... si un weekend mai special.. a inceput cu venirea lu Adi, Ghenea.. aditzu.. il stiti.. ala mic si nebunatic:)).. mic.. ca e mai mare ca mine.. a venit sa isi vada o prietena apropiata... A stat 2 zile.. a venit cu un prieten.. toata sambata am fost prin oras pana seara tarziu.. ne-am plimbat si am vazut de toate. A fost foarte misto, dar pe la 9 m-am intors inapoi la camin. Urma o duminica foarte frumoasa... Calduroasa si insorita. Despre duminica asta sunt foarte multe de spus.. probabil un articol viitor. Un mic spoiler: am fost la Ploiesti, m-am intalnit cu Madalina si dupa 4 zile am ajuns sa scriu aceste cuvinte.. nu intru in detalii.. dar poate o sa intru.. dar dupa duminica asta...

In cateva cuvinte... ultimele 3 saptamani au fost foarte misto, mai greu cu scoala, dar ne descurcam... vorba aia.. sesiunea trece... studentii raman :))..
...
Am kef de o seara de vara... cald afara, cer senin.. multe stele.. si eu intins pe iarba, uitandu-ma la ele...
Hei!!! :)) fac rime fara sa imi dau seama.. inca le mai am ;)).. pana data viitoare.. avetzi grija de voi... V-a arunc un zambet din capitala... si nu uitati ca nu sunteti singuri... niciodata ;)... Dupa fiecare apus vine un rasarit... >:D<.. Free hug >:D<

Niciun comentariu: